Известие

Collapse
No announcement yet.

Предницата ми е тотална "юфка" , дайте 1-2 съвета?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Първоначално публикувано от GammaRay Покажи съобщение
    Защо се разбиват и скърцат горните носачи? Конструкцията е или недомислена(което ме съмнява) или нарочно направена. Проблема се състой в това, че гумата в случая "лагерува" около метал, което е недопустимо! За да се премахне проблема, се отлива ТАМПОН! В нашия случай - нямаме истински тампон! Гумата просто се прегрява от въртенето и се стапя.

    п.с Сега, ако някой незнае какво е тампон и каква му е конструцията, моля да не нагрубява!
    При тези носачи е допустимо.Когато се сменят тампоните ,се разглобява самия тампон гресира се и се сглобява.

    ---------- Post added at 17:22 ---------- Previous post was at 17:21 ----------

    Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
    Не бих казал че гумата лагерува, по скоро поема вертикалните и странични натоварвания, ако всичко е стегнато, гума и метал не трябва да се въртят една спрямо друга.
    гумата се деформира от ударите и впоследствие може да почне и да се върти, когато хлабината вече е недопустима

    Сигурен ли си ?
    Alfa Romeo 156 2.4JTD , 156 SW 2.4 JTD ,156 SW 1.9 JTD , 156 SW 1.9 JTD Q4 ,147 1.9 JTD

    Comment


    • #32
      Разгледай и другите снимки и ти кажи, хайде сега да видим кой ще познае какво става там

      http://clubalfaromeo.com/forum/showt...05#post1138905
      Last edited by lordliness; d.m.y г., 18:03.
      Не всички, които се скитат, са изгубени.

      Comment


      • #33
        Я дайте инфо тия китайски тампони колко карат! Слагал съм май един път, ама не мога да се сетя на кой и не ми е дошла обратна информация колко са стока.
        sigpic
        156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
        "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

        Comment


        • #34
          Първоначално публикувано от code Покажи съобщение
          Я дайте инфо тия китайски тампони колко карат! Слагал съм май един път, ама не мога да се сетя на кой и не ми е дошла обратна информация колко са стока.
          Смених целия носач, вече към 10- 12 000 км. никакви проблеми и не скърца, това на снимката са старите тампони от стария носач, не помня марката
          Last edited by lordliness; d.m.y г., 18:01.
          Не всички, които се скитат, са изгубени.

          Comment


          • #35
            156 и тия със същото окачване(147 и ГТ) имат може би едно от най капризните и по мое мнение не особенно кадърни окачвания, най - вече часта с горния носач......
            Парадоксално оригиналните траят много, 70% от афтърмаркета е на чист късмет.....
            Принципно от това което си представям като си представям принципа на работа на горния носач, нищо не разбива по яко шарнира и тампоните както спирането по неравности.......ама майката му се разкатава на горния носач ако сте натиснали яко спирачка и имате дупки по пътя.....
            "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
            F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

            Comment


            • #36
              Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
              156 и тия със същото окачване(147 и ГТ) имат може би едно от най капризните и по мое мнение не особенно кадърни окачвания, най - вече часта с горния носач......
              Парадоксално оригиналните траят много, 70% от афтърмаркета е на чист късмет.....
              Принципно от това което си представям като си представям принципа на работа на горния носач, нищо не разбива по яко шарнира и тампоните както спирането по неравности.......ама майката му се разкатава на горния носач ако сте натиснали яко спирачка и имате дупки по пътя.....
              Първото което ме научи инструктора беше никога да не натискам спирачка в комбинация с неравности
              И много рядко ми се случва да правя окачване
              Не всички, които се скитат, са изгубени.

              Comment


              • #37
                Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
                Първото което ме научи инструктора беше никога да не натискам спирачка в комбинация с неравности
                Тва е друго, за друго ти го е казал - в случая коментирам че едно макферсоново окачване се амортизира от това упражнение много по малко от случая с 156.......
                Като начало тежи много по малко......
                "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                Comment


                • #38
                  Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
                  Тва е друго, за друго ти го е казал - в случая коментирам че едно макферсоново окачване се амортизира от това упражнение много по малко от случая с 156.......
                  Като начало тежи много по малко......
                  Отнася се до спирачките, но си е от полза винаги.
                  Не всички, които се скитат, са изгубени.

                  Comment


                  • #39
                    Върти си се металната втулка в тампона, но освен това поема и ударите и сътресенията и най-лошото е че вътрешния тампон е по-натоварен и явно затова се разбива първи.....

                    И определено тампона е направен да бъде смазан преди монтаж! Така че смазвай те си ги с подходяща грес която да не е агресивна към каучук!
                    sigpic
                    Защо ти е манекенка, след като си имаш АЛФА 156
                    156 JTD-110-EX, /147 JTD.EX, /156 JTD 115 EX
                    147 JTDm 140-Малката манекенка
                    GT- JTDm 150

                    Comment


                    • #40
                      Сложих 4 броя moog, засега са ок, да видим колко ще изкарат. За греста .... случайно ми попадна една особена грес на алфа лавал, не помня подробности, но засега не скърца(4 месеца и 7к пробег).
                      ex - 147 16v multijet

                      Comment


                      • #41
                        Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
                        Разгледай и другите снимки и ти кажи, хайде сега да видим кой ще познае какво става там

                        http://clubalfaromeo.com/forum/showt...05#post1138905
                        Драги ми Смехурко,единствената причина да ти отговоря е че за пореден път заблуждаваш хора търсещи помощ тук.Вътрешната част на тампон за горен носач на нашите коли се ВЪРТИ В ТАМПОНА.
                        Alfa Romeo 156 2.4JTD , 156 SW 2.4 JTD ,156 SW 1.9 JTD , 156 SW 1.9 JTD Q4 ,147 1.9 JTD

                        Comment


                        • #42
                          Написал съм чудесна тема за търсещите помощ, ти имаш ли такава майна? Няма и да имаш. Смазването е нож с две остриета. Не е предвидено да се прави.
                          Обясни сега като виден специалист по гумено-металните тампони на търсещите помощ защо не е много добре да се маже.
                          Давай сега нататък- защо гумата отвътре не е плътна, а е на хиксчета, така се износва по бързо- нали? Какво ще стане, ако скъсиш вътрешното метално тяло с няколко мм. Само върти ли се или и гумата се усуква.
                          Давай специалистите, търся помощ
                          Last edited by lordliness; d.m.y г., 11:47.
                          Не всички, които се скитат, са изгубени.

                          Comment


                          • #43
                            Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
                            Написал съм чудесна тема за търсещите помощ, ти имаш ли такава майна? Няма и да имаш. Смазването е нож с две остриета. Не е предвидено да се прави.
                            Обясни сега като виден специалист по гумено-металните тампони на търсещите помощ защо не е много добре да се маже.
                            Давай сега нататък- защо гумата отвътре не е плътна, а е на хиксчета, така се износва по бързо- нали? Какво ще стане, ако скъсиш вътрешното метално тяло с няколко мм. Само върти ли се или и гумата се усуква.
                            Давай специалистите, търся помощ
                            Твоите твърдения бяха че НЕ СЕ ВЪРТИ ВТУЛКАТА В ТАМПОНА -майна.А в сверата на акотата сам са рови.Щом са го направели така ,значи така е трябвало.А кой е казал че не е добре да се маже ?
                            Alfa Romeo 156 2.4JTD , 156 SW 2.4 JTD ,156 SW 1.9 JTD , 156 SW 1.9 JTD Q4 ,147 1.9 JTD

                            Comment


                            • #44
                              Първоначално публикувано от alfista 96 Покажи съобщение
                              Твоите твърдения бяха че НЕ СЕ ВЪРТИ ВТУЛКАТА В ТАМПОНА -майна.А в сверата на акотата сам са рови.Щом са го направели така ,значи така е трябвало.А кой е казал че не е добре да се маже ?
                              Виждам, че не ти се отдава да разсъждаваш.
                              Виждал ли си фабрично смазан гумен тампон? Защото ако трябва да се маже производителя ще го смаже. А препоръка на опаковката да се маже и с какво.
                              Още малко- защо като се върти толкова лесно хората си ги стягат при пусната кола?
                              До тук не си отговорил на нито един въпрос.
                              Нали си супер отворен, отговаряй.
                              Не всички, които се скитат, са изгубени.

                              Comment


                              • #45
                                Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
                                Виждам, че не ти се отдава да разсъждаваш.
                                Виждал ли си фабрично смазан гумен тампон? Защото ако трябва да се маже производителя ще го смаже. А препоръка на опаковката да се маже и с какво.
                                Още малко- защо като се върти толкова лесно хората си ги стягат при пусната кола?
                                До тук не си отговорил на нито един въпрос.
                                Нали си супер отворен, отговаряй.
                                Тук вече ти си в грешка Фабрично смазано е ТРВ то и Лемфиордера, ма ако се слагат само ментета, няма как да се разбере . При стягането греста избива и да стегнат горен носач, трябва преди да е закачен на шарнира, да се движи сравнително лесно инак умирга доста бързо. А стягането на горния носач, няма абсолютно никакво значение в какво положение е.
                                Last edited by thecleaner; d.m.y г., 13:13.
                                Fiat Punto 1.4GT 1996
                                Hyundai Tucson 2.0 2007
                                Renault Clio 1.5 2019

                                Comment

                                Working...
                                X